Followers

Saturday, June 26, 2010

20 Thing About Me

ini adalah 1st time sy di tag oleh aina. 20 tentang diri saya ;

1. Nama sy Aishah, ramai org pgl sy syabad since dari form 2

2. Sy sgt suka makan masakan yg pedas, kalo x pedas sy kurang beselera untuk mkn

3. Sy sgt suka budak2 dan pernah bercita2 untuk membuka nursery

4. Cita2 saya ingin memjadi surirumah yang mempunyai Ph.D (mudah2an)

5. Kebanyakan assigment sy hanyalah copy & paste dari rakan2

6. Sy berangan nk pegi ke Europe pada 1 hari nanti x kisah la sama ada belajar atau melancong~

7. Sy pernah berkawan dgn suami org yg pada mulanya sy x tau dia suami org. Dia merupakan student UTM dan saya amat benci dia!(ak benci sampai mati)

8. Saya sangat suka berjln!!!!sy nk pegi universal studio lg~

9. Saya sangattttttttttttttttttttttt suka main DOTA. Sy akan main smpai lupa nk makan dan tido. Kadang2 sampai x tido pagi.

10. Sy bekerja part time dgn Al-falah Training & Consultancy. Dan saya suka bekerja dgn syarikat ini

11. Ayah sy sedang sakit akibat serangan angin ahmar (stroke). Skarang dlm proses pemulihan. alhamdulillah, ada peningkatan

12. sy anak no 2 dari 4 orng adik beradik. seorg abg dan 2 org adik

13. Sy ske tgk movie, kadng2 sy tgk movie sorg, lagi2 time tgh tension.

14. Saya baru abis lesen P. pd 3/6/2010. dan sy sgt HAPPY!!!

15. Sy penah leksident buat kali pertamanya pada bulan 6,2009. dan kali kedua pd bln 6, 2010. Maksudnya sy eksiden lagi sekali pd genap setahun.

16. Sy x ske shopping beramai2, kalo sy nk bli brg, sy lebih suka shoping sorg2.

17. Sy ske dgr radio THR setiap hari sabtu, pkul12. hehehehe~

18. Favorite colour sy adalah hijau pucuk pisang

19. Sy bakan menjadi pelajar master pada hari rabu ni! akan membuat research in laser.

20. Sy rindu & syg..............................................................mak & ayah saya

Sy hanya nk tag nadia

3 comments: