Followers

Saturday, May 7, 2011

Happy Birthday To Me


Assalamualaikum semua~

Tanggal 5 mei 2011 aritu, genaplah umur ak 23tahun. Owh~ da tua rupanya aku. Macam baru semalam daftar sekolah rendah. Bila ak fikir, umur da 23, ape sumbangan aku kat family & agama? mcm xde je. Semoga dengan pertambahan umur aku ni, iman semakin kuat & ak semakin matang. mudah-mudahan. Amin. 

Ni ak nk cerita ape yang berlaku time birthday aku;

4 Mei 2011:

Malam aritu cepot nk belanja mkn kat senibong, maklum la, duit scholar da masuk. Ak pn pegi la sendiri mlm tu drive sorg2. Otw nk kesenibong tu ak da sesat2, apsal tah. ak pn x tau. Kali yang ke tiga sesat, ak da pikir da, kalo sesat gak, ak trus blk UTM.  At last, ak jumpa gak. Sampai kat senibong tu ak mmg tgh tension sbb sesat+lapar. Tgn ak da mengigil2. Org pangil ak pn ak xdgr smpai hp ak terjatuh pn ak rasa mcm mls nk amek.

Smpai je kat senibong ak trus duduk sblh piko & upanya diorg tgh tunggu ak smpai. Aku bajet2 diorg mkn dlu. Ty kawan2. pas2 trus mkn. Abis mkn tu diorg yg laki smoke dlu amek asap. Ak dok la sembang2. TIBA-TIBA:

"Happy birthday to you, 
Happy Birthday to you, 
Happy Birthday to SYABAD, 
Happy Birthday to you"

Kak Aiza pgg kek dgn lilin, i'm touched~ tp xkn la nk ngis dpn piko kot. terpaksa la control macho. haha. Thank you cepot, piko, supi, azam, ezza, aiza, n the gang~

5 Mei 2011:

Pagi;

Ak tgh on fb tiba2 Mamat a.k.a Der pop up ajak lepak ga dota & makan. Ak pn gerak ke GA main 1 game. Huh!!seb baik menang~keke. Pas2 Mamat blanja ak lunch. Ty Mamat 

Tengahari;

Lps lunch ngn Mamat ak pn drive blk UTM, tiba2 tgk ada byk misscall dari Aimi. Ak pn msg la, dia kata kete dia abis batt kat JJ. So ak pn blk la UTM amek dia n dida. Lps amek jumper, trus la gerak g JJ.

Sebenarnye ak da pelik. Dia kata kete dia abis batt smlm, kenapa baru arini dia mintak tulung aku. Tp ak abaikan je la. Smapai je kat JJ, dida kata "ak nk cucuk duit jap tau aimi" ak mmg da pelik, kata nk jump kete, npe nk cucuk duit. Ak pn masuk JJ ngn diorg ni, then ak tunggu kat kerusi menunggu. Lps diorg cucuk duit, diorg dtg dkt ngn aku,

Dida: Syabad, sebenarnye kitorg nk blnja ko Jonny, tp xtau nk rahsiakan cmne.

haha..so sweet sgt diorg ni. Ty byk2 tau.Skali ngn kek brownies secret recipe.


Petang;

Blk dari JJ ktorg lepak lab dida main dota. Haha. Smpai bengkak main. Ape la. Amek gamba byk2. haha. Enjoy sgt~ yeayy~~

Pastu ktiorg g umah Ibu mkn cencalok + tempoyak. haha. tiha2 kaki cencaluk& tempoyak. Kunun nk amek gamba byk2, bila nmpak mknn trus lupa semua. 

Malam:

mlm xde ape sgt, ak main dota je kat GA. sbb GA xde org, bosan =(


haha..tu la yang berlaku sepanjang birthday aku. Aku kira spe yang wish HB kat aku, semua ada 210 org =)


Terima Kasih tidak terhingga kepada mak & abah sbb melahirkan n membesarkan Aishah. Love u both. May Allay bless u . Amin


p/s: terima kasih kepada si pemberi tudung+chocolate+domo =)

Terima kasih kepada panda, aina, sona bg angry bird k

       

No comments:

Post a Comment