Followers

Saturday, May 26, 2012

You are going to get married! CONGRATS

Assalamualaikum

Hye, smlm baru post psl relationship. tiba2, dapat tahu kekasih gelap ak dulu dah nak kawen. WEW~ Tahniah muhammad diah. Tak tau nk ckp perasaan ni macam mana. Sedih ke? Happy ke? Biasa ke? MAYBE!! ada sikit jeles KOT, sbb ape? hmmm.. dia ni laki palingggggggggggggggg romantik & baik ak penah kenal. Ntah la, semua kawan2 ak cakap, dia la satu2nya lelaki plg paham aku. 

HELLOOOOOOOO... dia dah nak kawen ok!!! ala.. kisah ape, dia bukan baca pun blog aku, lg pun ak x kacau 1 hape pun hubungan diaorg, so x kisah la. 

Banyak sangat kalau nk cerita kenangan aku dengan dia. Tapi biarlah itu kami dua je yang simpan. Tp plg best psl dia ni, selaluuuuu bwk aku makan sana sini. smpai pernah skali bwk aku mkn kat ceruk hutan mana tah. tiba2 ada restoran. tolong kopekkan ketam utk aku.  & ak pernah janji nk blnja dia mkn, tp x kesampaian. Insyllah, kalau da kerja ak akan bwk dia n wife dia or maybe dgn anak dia skali. yeyyyy~~ sy ada anak sedaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... wew~~

TADAAA~~ ni kad jemputan kawen dia. org sabah kalau x silap. Tahniah MR SKYNET !! semoga perkahwinan diberkati n sehingga anak cucu ok ! i know, i m not deserve u =)


-ex mrs skynet-


No comments:

Post a Comment