Followers

Saturday, January 14, 2012

Hye 2012 & I love 2011

Assalamulaikum

Lamanya la tak menconteng kat sini. Sedar tak sedar, da masuk 2012. Umur ak pn da bertambah setahun, insyallah 5may ni ak berumur 24 tahun. Da lepas ke semua hajat2 tahun lepas? Entah la. kita hanya merancang, tuhan yang tentukan semua. Hmmm...tahun 2011, antara tahun2 yang aku x kan lupa smpai bila2. Aku kenal dengan ramai manusia2 baru yg sedikit sebanyak mengubah hidup aku. Ya, kita yang tentukan hidup kita, tp orang di sekeliling yg mencorakkan supaya lebih cantik dan menarik walau kadang2 kita rasa ia pahit.

Rasanya teringin nk cerita tentang family ak knl tahun lps, ♫ Dota & HoN Family <3   . Pada mulanya, pd aku ia merupakan 1 group kat facebook berkaitan dgn dota, When i'm 1st invited to the group, ak rasa aku sangat2 dirai, first ak rasa mmg biasa la, sbb perempuan main dota join group. Tp day by day, ak x rasa diorg stop meraikan aku, then i realized, that is their way to appreciate every members in the group.

Thats how, i'm start falling in love with the group, hmm..family actually. Walaupun ada sesetengah yg x berminat dengan kehadiran aku *kot (atau aku yg perasan sendiri)

Haha, lupa pulak nk kenalkan dengan si tukang invite aku, Mirul syafiq . Ty bebeh. Mula2 aku masuk je ak da kne sound direct dengan admin Paen. Dem!! Dos & don'ts kat group. haha. no leaver, no MH, respect group members, can lanci2. haha, dia ni mmg femes admin poyo. ptuih! haha. Thanks jgk kat clan lord kesayangan Dex, sbb ko baik sgt selalu pujuk kalo ak leave group. haha. Time awal2 ak masuk yang aku ingat ada Timah, gee, ajim, eppy, peter, broz, joe, akir, peter, raja, sam, ben, mat noux, nas, jing, pearja, slay, sauk, ejad. Slalu la skype, tiap2 mlm rasanya. Awal2 ak masuk ak plg x suka kalo ada joedeco+ paen + raja PTUIHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! , sbb diorg kuat kutuk aku. dem! 

1st gathering with them, ben blanja sate

2nd gathering, ajim & acap payung

Then ak kenal dengan 3 gay ternama paan, nami & ferothDulu diorg pgl aku kak ecah, now da x pgl da. mentang2 ada nadia. haha, x kisah pn. 

 
Dan byk lagi yg aku bru nampak & baru2 nk berjinak tegur aku daus, din, ijat, aie, amir, zaid, anep, mango, amin, zizi dll. 

Yang paling penting POWER TURF GIRL dee, nadia, dida, andre ni antara yg plg ak syg, lain2 syg jugak, cuma diorg jrg online, susah nk main sama2 dekna, mira, farsya. 




Last but not least, ak harap friendship yang ak da anggap mcm family ni x putus smpai bila. I love them, walaupun ak tau diorg slalu kutuk aku =.=!. ahaha. ok la, time to bed . Nite all. 


12 comments:

  1. asal kakak nadia gemuk pic katun tu?kakak nadia x cmtula..die slim & cute.

    -slayzaerath-

    ReplyDelete
  2. syabadddd~ i love u with my whole heart

    -nadia-

    ReplyDelete
  3. nadia make my heart beating

    -raja-

    ReplyDelete
  4. ecah make my heart beating

    -daoh-

    ReplyDelete
  5. ecahhh omg haha teharu T_T i love u too baby :* sorry i have too much to handle lately. but u know im always ur wingman bebeh :D

    -andre-

    ReplyDelete
  6. aku ni senanye tak reti nk luahkan perasaan teharu kt org ;p .tp bile terbaca blog ni ,aku rasa patut aku rasa teharu a . nice one cahh .

    -Fox- =)

    ReplyDelete
  7. kakak! kite terharu sangat2. sayang akak sangat2! mmmuahhh! :*

    ReplyDelete
  8. terbaik la kak ecah!! weee~

    ReplyDelete