Followers

Sunday, June 19, 2011

30 Perkara dalam 30 hari di bulan JUN - Task 1

For my 1st task untuk 30 Perkara dalam 30 hari di bulan JUN ialah :

Gambar terbaru saya &10 perkara mengenai saya yang mungkin orang lain tak tahu 

Ni adalah gambar terbaru saya

Untuk 10 perkara mengenai saya yang mungkin orang lain tak tahu :

  1. Saya trauma untuk reverse kereta.
    Haha. Mesti ramai x percaya sbb ak ni mcm bajet2 terer sgt la bwk kete, sbnrnya ak plg takut nak reverse kete sbb ak pnh 2 kali langgar kete org time nk reverse. Setiap kali tu gak ak kne bayar gne duit sendiri. SO, ak time nk reverse ak akan berhati gila2.

  2. Say NO to komitmen
    Ak ni seorg yg susah untukmemberi komitment kepada ape2 hal. Xkisah la psl blaja ke, keje ke, relationship la, sume la KECUALI!!! dotA. haha ^_^

  3. Cepat menangis
    Ak ni seorg yg cepat sgt menangis, dlm erti kata lain, ak ni terlampau sensetif . Kat luar je konon2 gagah, padahal...tetttttt...wakkakaka

  4. Prefer shopping sorg2
    Aku kalo ada benda nk beli spt baju, barang keperluan, makanan, ak lg prefer pegi sorg. Kadang2, ak g tgk wyg sorg2. hak2, itu buat fikirang ak lg tenang. xyah pikir prasaan org. 

  5. Lelaki!!Jangan pgl sy AISHAH
    ni x leh terang lebih2, ak just x suka lelaki pgl nama ak aishah (^_^)v

  6. Kulit tangan yang sgt nipis & sensetif
    Sbnrnye ni turun dr mak ak, *genetik* sensitif kepada kapur & sabun. Kalo pengang, siap la, ptg kang, tgn mengelupas mcm hape. =(.
    kalo ak mkn asam pedas, aku kene pakai sudu, kalo x mmg pija jari jemari aku. adehhh T_T. tp kangkdng ak mkn je guna tgn, pas2 terpaksa la thn

  7. Pernah mencuba2 untuk merokok
    haha..pnh byk kali ak cuba rasa2 rokok tu, tp ak x tau ape yg best je. so, ak x merokok la. =)

  8. Saya suka awak!!
    AK mudah suka kat org. So... @#$%^&*() =P

  9. Around the world
    Bercita2 untuk mengelilingi dunia. Insyllah, 1 hari nnt kalo berkemampuan. mudah2

  10. Saya pemendam & perahsia
    Ni la perangai aku, ak seorg yg pemendam dan perahsia. org kata org2 cam aku ni bahaya, skali dia meletup, jg2 la. Stakat ni jrg sgt aku melenting/meletup. Biasa kalo ak tension / sakit hati dgn org, ak akan diam. makan hati sorg2. ^_^

Rasanya tu je kot. =)

No comments:

Post a Comment