Followers

Sunday, June 19, 2011

Task 3 - 10 perkara yang saya benci

30 perkara dalam masa 30 hari di bulan JUN

Bg task ke-3 adalah 10 perkara yang saya benci


  1. Hipokrit
    Ni la org yg plg2 ak benci, kalo depan kita lain, dpn org lain. Kalo x suka tu buat je cara x suka, xyh nk belakon dpn aku!. hishhhh....

  2. Mengutuk orang
    ak bukan nk riak, tp tu mmg perangai aku, ak x ske mengutuk org. mcm mak aku kot. Tp, kalo da x thn sgt dgn perangai org tu, terlepas jgk. tu kalau ak mmg da bengang gila la. Ak pn x suka berkawan dgn org kaki kutuk. haha. bajet mcm diri perfrct =)
  3. Naik moto
    Sejak2 ada lesen kete, ak mmg plg seram nk naik moto. lg2 yg bwk tu adik aku yg laki tu. aduh, dia tau ak x ske naik moto, makin la dia bwk mcm org gila, *tension*

  4. Camping
    Dlu sbnrnya ak kaki camping, mmg eager gila kalo nk g camping, tp sejak2 "dewasa" konon2nya. mls betul nk g camping, tido dlm khemah. Tp kalo kene dgn org2 tertentu, bleh lyn je camping ni. cuma sejak2 ni, mmg benci nk becamping. sbb nnt blk camp tu kne basuh baju belambak2

  5. Didesak
    Ak plg benci didesak. makin org desak ak, makin ak lariiiiiiiiiiiii. contoh, desak ak buat benda yg ak x nk. jgn bg smpai tahap ketahanan ak hilang, mmg sume bende leh smpai muka tu k
  6. Diganggu ketika main DotA!!
    haha...cerita org kacau aku dota, dlu ada sorg kawan ak ni, dok kacau2 ak main dota, kwn yg baik jgk la ngn aku. ada 1 hari tu, dia dtg bilik ak ajak kuar, pas2 ak ckp jap lg, sbb ak tgh main dota, pas2 dia dok bising2 dgn aku. trus ak ckp kat dia "ko blah dr bilik ak " . hak2. lps tu, xde spe brani kacau aku.
    cuma sejak2 ni, ak baru pindah bilik, ada sorg dak dkt2 bilik aku, time ak tgh main dota, time tu la dok ketuk bilik ak, tnya ak ini, tnye ak itu. trus, ak kunci, dia pgl, jgn harap ak nk layan!!
    When i said i'm dotA-ing. please!!!!DO NOT DISTURB ME!!!
  7. Lelaki gatal
    ak rasa sume pompuan x suka laki2 camtu. hak2, same to me +.+

  8. Bau minyak angin & perfume
    Ak x suka bau minyak angin n perfume. kalo aku bau kuat sgt, ak pening kepala+ muntah. org pakai minyak angin  nk legakan sakit kepala, ak pakai minyak wangin bg sakit kpala. haha

  9. Keganasan!!
    wowowo...say no to war. semoga Allah lindungi bumi Malaysia & negara2 Islam yg lain
  10. Diri saya
    Ni plg al benci. benci dengan diri sendiri bila melakukan sesuatu yg tidak sepatutnya. Sedang berusaha supaya dapat berubah menjadi org yg lebih baik. Amin

No comments:

Post a Comment