Followers

Sunday, June 19, 2011

30 Perkara dalam 30 hari di bulan JUN - Task 2

For my 2nd task untuk 30 Perkara dalam 30 hari di bulan JUN ialah:

10 perkara yang saya suka :



  1. DotA
    Hmm...ape tu dota?? Dota adalah supplement yg sy kene amek tiap hari <3. Saya suka dota & dota pn suka sy 
     

  2. Makan, tido, makan, tido, makan tido.......................
    Dan!!!saya sgt suka makan & tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. sbb dia best. sbb tu la sy gemuk.hik2

  3. Travel
    Sy suka sgt travel. xkisah la sorg2 ke rmai2 ke. SANGAT suka! sy berangan nk travel menelilingi dunia. saya ada kwn sorg, nama dia hada. dia slalu teman sy kalo nk berjln2. Our next destination is makkah. on 2014. lambat kan hada. Insyllah, kalo dipanjangkan umur. & i use my own money for that ^.^v. xsabarnya! 

  4. Perfume chocolate & vanila
    Aku sebenarnya x suka bau wangi2 perfume. kalo ak bau mesti pening smpai nk muntah. kecuali perfume choc & vanila. sbb bau mkanan. wakakka..

  5. Makan Garam
    Hmm..bg org yg x kenal ak mmg dia rasa pelik. tp tu la fav aku.ak suka gila mkn garam. sampai tahap, kalo ak g supermaket/ hypermaket, kalo lalu kwsn garam2, ak akan terliur. hehe..dasyat x? 

  6. Dudak kecik
    Ak suka budak kecik!!!tp dlu kan, ak slalu kne buli ngn budak kecik. haha. Ak suka budak kecik ni smpai tahap ak nk bukak nursery untuk kanak2. Insyllah 1 hari nnt. 

  7. Tgk wyg
    Ak ske tgk wyg!! yeayyyyyy...spe nk teman saya???jommmmmmmm!!!

  8. Ping pong 
    ak ske main ping pongggg!!kat lam kete ak ada set pingpong. kalo g mane2, terjumpa table ping ping, senang <3. cuma table dia je x de, kalo lancer ak tu muat nk masukkan table tu, mmg ak da  masuk kn da =)

  9. Driving
    Kalo ak tension dgn perangai manusia, biasanya ak akan trus strt kete n drive tanpa hala tuju. smpai la ak penat & minyak nk abis

  10. Waterfall
    wahhhhh..bru type da excited. ak suka g air terjun. mandi ramai2, pas2 bwk bekal. makan sama2. wahhhhhh..bestnyeeeee!!wahhhhhhh!!wahhhhhh.....*berangan*



No comments:

Post a Comment