Followers

Friday, June 17, 2011

Mereka yang bernama SAHABAT

Bismillahirrahmanirrahim.



Kalau tgk tajuk, ak pun da sedih. Malam td ak g GA, so pg td kul 7 baru balik. Time ak tgh2 nak tido tu, ak terfikir & teringat pasal kawan2 aku. Semua kawan2 aku teringat. dari skolah smpai la skrng. Kalau bg yg rapat2 mesti tau ak ni kawan besepah. & td ak terfikir, kawan yg mana yg boleh di gelar sahabat. 

Sahabat tu ape ek?Bg aku, sahabat tu seorg kawan yg sngup susah senang dengan kau & saling tegur menegur antara satu sama lain dlm menjadi insan yg lebih baik.

Best friend tu ape pulak?pada takrifan aku, best friend tu seseorg yang ko selesa buat apa sahaja dngan dia. sbb tu dipnggil BEST friend, sbb bila ngn dia ko asyik rasa best je. hm..tu pndangan aku la kan.

Hak2, kalo best friend tu mmg belambak, cuma sesetangah org je ak kalo ngn diorg ak rasa TAK BEST! biasanya org2 cmtu, 1st time jumpa ak tau dia cmne. 

Tp plg best bila ak jumpa membe2 dotA. Ntah, kalo org lain tgk mesti dia ckp ak ni pompuan sosial, harap je pakai tudung tutup sume, tp kawan sume ngn jantan. NAK BUAT CAMNE, tu hobi aku, n hobi aku tu SUSAH GILA nk cari pompuan yg sama hobi tu ngn aku, haiz...

Kalau org tgk hidup ak mcm sume smooth je, tp kan, sebenarnya ia xde la selancar yg diluar. Byk pengalaman pahit yg ak lalui. pedah skali tu ak rasa, ak da x layak hdup kat dunia ni, ko la manusia yg baik mati dr hidup. Time tu la ak nampak sahabat2 ak.
Ya Allah, andai masa dpt di ulang, Tp alhamdulillah, dlm keadaan ak jatuh mcm tu, ada manusia2 yg kisah psl aku. 

Ape2 pn, ak sayang semua kawan2 aku. 

Thanks for teaching me how to be independent ^_^


With them i learned what is leadership


Thanks for the memories we shared together in my 1st degree

Thanks for making me laugh we i'm not in the mood <3


thanks for be there when ever i need u all

Thanks for giving me a lotsssssssssss of loves <3


Thanks for lend me your shoulder, when i really need it T_T

Thanks for being my friends

No comments:

Post a Comment